<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(http://beta.blogger.com/css/navbar/classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3638549151385826577\x26blogName\x3dYou+are+the+most+important+piece+in+m...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://victorbangsoon.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://victorbangsoon.blogspot.com/\x26vt\x3d-6314609433259105116', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <iframe src="http://beta.blogger.com/navbar.g?blogID=36048451" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Sunday, February 28, 2010

Repost for last night...

Last night was awesome...Had fun during procession with choir =] Sang a lot of songs together while walking around Brickfields =] Best thing was Allen and I went into the super dark Asoka Hall at night to get the keyboard...and couldn't find the switch...So we called around 4-5 person to go into the hall together...Thank God Swee Pie was brave enough to go behind the stage to on the lights xD ! haha...

Next mission was to put the keyboard back into the office...Which is also super dark ! xD...Allen,Kelly,Yean-Whei and I went together...feels adventurous xD !! Hahahaa... And Kelly fell from the stairs and started blaming us ==" Wth...swtss...

Wilson's mom fetch me home...reach home around 10pm++

Slept at 12am and Im sick now in the morning =="

Labels:


Blogged @ 10:45 PM
Don't let me go -

Saturday, February 27, 2010

Heard a balloon popped....and cracking sounds...

Labels:


Blogged @ 8:02 AM
Don't let me go -

Monday, February 22, 2010

Repost for 20th Feb...

Caroling was sooo awesome !! I love singing !! xD...
I rate 90% Great and 10% Not so nice due to something...haha...
We went to a super big bangalow...Or izit considered as a mansion..Lollx...
ITS SOOOO GODDAMN BIG !! Lollx... The toilet is already half of my room...@_@ Awesome rite?? xD

Went to 6 houses for caroling...Our last stop was the temple...sang a few songs and took my dinner there...

Went home alone by Monorail and LRT...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Im starting to get jealous loll @_@
Don't feel the way I used to be... @_@
I miss ya... =[

Labels:


Blogged @ 1:11 AM
Don't let me go -

Friday, February 19, 2010

Yayy...woohooo...CNY spirit here...but Money winning spirit not here =[

Went to Wendy's open house yesterday...It was awesome,food's great,had a great time there xD Thanks,but I went there without an invitation...Feel kinda paiseh @_@

Today...Went to Emily's open house...Wooohoooo Emily its awesome too...good food,nice people,but bad gambling and *bad sister xD...keep poking me Loll...*

This year's gambling was up and down...win and lose...win and lose...win and lose...Lollxx...I swear to never gamble again this year *Unless its needed* xD

Going Caroling tomorrow...OVOM !! xD...So damn excited about it,hope to have a lot of fun with you tomorrow ! =]

Labels:


Blogged @ 6:31 AM
Don't let me go -

Sunday, February 14, 2010

Firstly...Happy Birthday to my beloved Dad(Its on the first day of CNY) ! xD And Happy Chinese New Year to everyone !!

Went back hometown for 2 days...A lot of things happen...

We gambled...and many more !! xD...Im too laaazy too blog it all out...xD Ask me in MSN if u wanna know...hahaha....

Carolling is coming..Cant wait xD..I hope everyone in my Gang will be able to go... =]

I WANT ANG PAOS !!! xD

Labels:


Blogged @ 11:07 PM
Don't let me go -

Friday, February 12, 2010

Injury of the day : double twisted ankle....

I don't know what's wrong with me these few weeks...I get twisted ankles almost everytime I play basketball...*I swear I did a full warm up today* ==

Haiz damn hot weather today....NOT THE BEST DAY TO PLAY BASKETBALL !! So I went home early around 2:30pm...Too bad Kah Hui doesn't like the weather...If not we can go 1 on 1 xD..

CNY ohhh.....Its coming !! NOOOO TIGER DON'T EAT ME !!! xP

Labels:


Blogged @ 4:11 AM
Don't let me go -

Wednesday, February 10, 2010

Arghhh....As usual...school,went home...then went tuition...

Worst thing of the day : I KNOCKED MY HEAD AGAINST A TORNED TREE !! WTF....I WAS BLEEDING ==....Whole sleeve blood...swt...Tall isn't always good I guess... xP

Chinese New Year is coming....I havent buy all my clothes yet ==" Haiizz....

Nth much to post too today... =]

Labels:


Blogged @ 3:05 AM
Don't let me go -

Tuesday, February 9, 2010

Repost for last night....

GUESS WHAT?!! I WENT TO KRIS ALLEN'S CONCERT LAST NIGHT !! ROARR !! HE'S FREAKING AWESOME MAN !! xD Reach Mid Valley around 6:45-7pm...Ate dinner with sis and her friends...Went into The Garden and went in the ballroom at around 8:30pm...Kris Allen came out at 9:30pm !! xD...All of them were shouting like hell...lol...

Sang around 6-7 songs...And then,Kris Allen suddenly threw his guitar pick...IT HIT MY SIS...BUT WE COULDNT FIND IT ANYWHERE....LOL !! xP Unlucky...

Concert ends at 10:30pm...Then went home by train...=D

Today was freaking tired in school...I miss basketball...even miss YOU more....

Nth much to post today... =]

Labels:


Blogged @ 12:49 AM
Don't let me go -

Monday, February 8, 2010

First test Day...BM was normal...Math suck...I ate A Piece of Cake during BI test...Sej suck the most ! xP

Why do I get the feeling that u're sad these few days? =[ I dont want you to be sad...I want you to be happy...like the first time we met...Like everytime u were teased by us...like everytime we were having fun...

Really wish I could do something to make u not sad...
to make you happy like the first time we met...
...like everytime u were teased by us...
...like everytime we were having fun...

I know you'll say u're fine whenever I ask how are you...But I want you to meant every word you said...

I miss you every single day...even if we juz saw each other just a few hours ago...

Hope you don't mind me saying....I love you...

Labels:


Blogged @ 12:11 AM
Don't let me go -

Friday, February 5, 2010

Wooots...Same as usual school day...The school House Marching is soooo damn noisy...Loll...

Played basketball...Nice rebounds I had...xD...And I didn't get injured today...nice...Hahaa...

Went tuition right after that...Saw Hamsap Poh a.k.a Bowling a.k.a Crazy Ling a.k.a Mad Ling...bullied her...muahaha...jkjk xD..Then went CC to wipe out my friends in Dota...xD...MUAHAHAA...

Labels:


Blogged @ 4:03 AM
Don't let me go -

Wednesday, February 3, 2010

Ohh ya....today is my dad's birthday...Happy Birthday Dad...

Take care everyone...stay happy...especially "you"...no not you ! Yeah you !! xD

Ciaos...

Labels:


Blogged @ 6:19 AM
Don't let me go -


Let me post about last Sunday's...

As usual sunday school...Bro Gary wasn't in the mood that day I guess...Lollx...Then we had duno wad Youth Day party or something xD Duno call wad haha...Then as usual went for choir...After choir went to Wilson's house...I was the first friend of Wilson's to step into his house ! xP But Wendy keeps fighting for the first place with me lol...nvm lahh xP We ate Dominos,Wilson's dad got it for free xP(I ate 5 slices)Oppss xD...After taking shower and other stuffs...we went out around 7pm to attend Hvey Jci's birthday party =] Something bad happened,I realize I left my present in the temple =[...Lucky I shared present with Wilson xD...Went home around 11++ fetch by Hvey Jci's dad =] Thanks uncle...xD

Hope you guys don't mind...my comp can't type chinese either... xD

被点到名字的要在自己的博客里写下自己的答案,
然后去掉一个你最不喜欢的问题再加上一个你的问题,
仍然组成20个问题,
传给其他8个人,
列出其他8个需要 回答问题的人的名,
还要到这8个人的部落格裡留言通知对方——
你被点名了, 被点名者不得拒绝回答问题,
完成游戏的人将会永远得到大家的祝福.
点名 :
--> 随缘
-->好朋友,拍拍齐
I tag[Sharmaine , PeiBei and Wendy]

1. 你最希望从朋友 ( 不包括爱人 ) 那里得到的是什麼 ?
-->真心

2. 最近最郁闷的事 ?
Not being with her xD

3. 最受不了自己的哪个缺点 ?
Not handsome ? xP >.<"

4. 难过的时候会 ?
Think of her will make my day feel better...xD

5. 说出点你名的人3个优点 ( 不可删除题 )
Caring,honest,cheerful...xD

6. 以一个形容词形容点名的人的外表 .
Lovely...

7. 你现在最想做的是什麼 ?
See and listen to her...

8. 用一个字形容自己 .
Tall...haha

9. 你的梦想 ?
Faster get out of secondary school...xD....by graduating form 5 of coz...

10. 现在最希望的事 ?
Be with her...

11. 十年以后 , 你想过什麼样的生活 ? 你打算如何实现呢 ?
I could take care of her...and be by her side every moment she needs me...

12. 接下来最想去旅行的国家或城市 ? 为什么 ?
Anywhere she wants to go... =] Cuz I just wanna be with her...

13. 你为什么要回答这些问题 ?
Cuz someone tagged me...lolx xD

14. 怕不怕世界末日 ?
Im more afraid of her not being with me than that...

15. 什麼时候觉得孤独 ?
When everybody ignores me...=/

16. 最近一次掉眼泪是 ?
When she's unhappy...Its true...

17. 想对点你名的人说的话 ?
Thanks for tagging me...=]

18. 家人重要还是伴侣重要 ?
Both...I put both of them fairly important...

19. 选择女朋友的条件 ?
Nothing much but just not to lie,not to avoid me or not to keep all the sad things to herself only...

20. 觉得自己有改变吗?为什么?
I guess not...its still the same old plain me xD...Still tall...still lazy...still playing basketball and still loving the same person =]

Labels:


Blogged @ 1:02 AM
Don't let me go -

Monday, February 1, 2010

I'll update Sunday's post later or tomorrow...

I still miss you very much although I already saw you yesterday... =[

Labels:


Blogged @ 5:24 PM
Don't let me go -